пятница, 18 октября 2019 г.

ProgeTiigri Tulevikutegijad

В этом году мы принимаем участие в проекте по программированию "ProgeTiigri Tulevikutegijad". Мы уже выполнили два задания.

ProgeTiigri ülesanne nr 1 (3D-modelleerimine).
Osalesid Lasnamäe Põhikooli 4.B, 4.L ja 4.H kl õpilased. Õpilased on loonud lauamängu „Labürint“. Õpilased disainisid 3dc.io ja TinkerCad programmides ruumilised lauamängu osad.




ProgeTiigri ülesanne nr2 "Raamatutegelaste tundmine".
Lasnamäe Põhikooli 4.B klassi õpilased kasutasid Bee-Bot roboteid. Õpetaja esitas küsimusi sel veerandil loetud raamatute kohta ja õpilased programmeerisid roboti "kokku korjama" õigeid vastuseid ning jõudma lõppu.
Mängu eesmägid:
  1. Robotite kasutamine õppimisel, programmeerimise õppimine
  2. Teadmiste kinnitamine eesti ja välismaa kirjanikest ning loetud teostest
  3. Õpitu kordamine ja teadmiste kinnitamine läbi mängu.








Комментариев нет:

Отправить комментарий